Умови повернення

Обмін і повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар, який не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача». Транспортні витрати в такому випадку оплачує покупець.

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію;

  • товарний вигляд збережений - тобто, залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;

  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

Інструкція з повернення товару

Обмін / повернення якісного товару

Підстава:

Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані в ст. 9 Закону України Про захист прав споживачів (далі по тексту - Закон), і стан товару, а саме:

1) товар купувався покупцем не пізніше 14 днів з дати подання вимоги про повернення, не рахуючи день покупки;

2) товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ.

Товари які не підлягають обміну:

  • Парфюмерно - косметичні вироби;

  • Засоби особистої гігієни;

  • Нижня білизна;

  • Дитячі товари;

  • Інструменти для педикюру та манікюру;

  • І інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет - магазину.

3) товар не підійшов Покупцеві з підстав, які не пов'язані з претензіями до якості товару;

4) товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар знаходиться в робочому стані;

5) Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при покупці товару.

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право:

1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином від'ємної різниці між цінами товарів. Транспортні витрати, в такому випадку, оплачує покупець.

2) розірвати раніше укладений договір купівлі - продажу і отримати гроші назад протягом 7-ми робочих днів тим же способом розрахунку, що і використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок), за винятком витрат Продавця на доставку від Покупця повернутого товару.

 

Обмін / повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам.

Отриманий товар повинен відповідати змісту на сайті.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Справжні кольору виробів можуть відрізняться від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора (дисплея).

Товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати подання вимоги про повернення, не рахуючи день покупки;

Якщо ви отримали товар неналежної якості (при відкритті упаковки виявили виробничий брак - пришлыть нам на електронну пошту info@b-life.com.ua c позначкою “Повернення”

  • Фотографію товару, на якому видно шлюб / дефект;

  • Фотографію етикетки;

  • Фотографію упаковки;

Упаковка має бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін або повернення товару неможливий!

Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

 

УВАГА! При поверненні неякісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну. Покупець має право:

1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином від'ємної різниці між цінами товарів;

2) розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші назад протягом 7-ми робочих днів тим же спосіб розрахунку, що і використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок), за винятком витрат Продавця на доставку від Покупця повернутого товару.

 

Додаткова інформація

Повернення / обмін товару можна здійснити за адресою м.Київ, вул. Юрія Кондратюка 7 при дотриманні всіх вище перелічених пунктів.